sobota 26. března 2016

ILLINOIS

cityTak po týdenním nadšení a příšerné lenosti jsem se konečně rozhodla napsat článek o momentě/události, na kterou jsem se těšila asi tři roky. Nevěřila jsem, že se toho dočkám, ale asi opravdu platí, že když si něco opravdu moc přejete…nakonec se to splní. Nezávisle na době.
A co mě tedy tak nadchlo a odškrtlo mi položku na mém bucket listu?





MÁM RODINU. A tím samozřejmě myslím HOST family z Ameriky. Dozvěděla jsem to úplně náhodou, když jsem se po dlouhé době podívala do přihlášky s tím, že se chci podívat na svůj studentský profil. Zadala jsem heslo a vyběhla na mě úvodní stránka, tentokrát však o něco obsáhlejší. Přes polovinu stránky se rozkládalo pár tabulek s informacemi o nějaké rodině, místě, škole atd. Nedovedete si představit to nadšení a pobouření, když se mi v momentě přečtení jména host family Ziegler zasekl notebook a zbělala obrazovka. Chtěla jsem brečet nadšením a vztekem zároveň. Nevěřila jsem, že bych mohla mít takové štěstí a po cca měsíci oficiálního zařazení do programu mít rodinu.

Kde tedy budu příští rok trávit svůj každodenní život? Jaká je rodina? A kam se s největší pravděpodobností v USA podívám?

Jak už jsem se zmínila, rodinné jméno je Ziegler (opravdu mi to nejde vyslovovat v angličtině, tak to prozatím vyslovuji hezky německy :D) V kontaktu jsem prozatím jen s host mum Sarah, která je neuvěřitelně milá a neskutečně ochotná. Dále s námi v baráčku bude bydlet host dad Ralph a šestiletý bráška Hunter (fanda lega, Marvelu, Star wars…a prostě věcí, který já miluji a vyrostla jsem na nich ♥…navíc, vždycky jsem chtěla malého brášku!) Celkově má rodina 6 dětí, ale těch 5 už pracuje nebo jsou na vysoké. Domeček je krásný a nachází se v klasické americké čtvrti, které známe z filmů. Ohledně umístění budu bydlet v drobné vesničce pár minut od Rockfordu a hodinu a půl od Chicaga. Takže stát Illinois. Moje high school je asi 0,8 míle od baráku naprosto easy cestou podél mé vesničky (je to opravdu místo uprostřed polí :D Naštěstí je blízko poměrně veliký park, tak nechytnu deprese z prázdnoty.. :D). Do školy můžu chodit pěšky nebo na kole a prý mě bude vozit Sarah, když bude mít čas a poveze Huntera J. Celkově jsem neskutečně spokojená, jak s umístěním, tak školou a rodinou. Právě teď jsem v procesu vybírání předmětů do školy a rozhoduji se, jakému sportu bych se mohla věnovat (výběr není velký, tím, že je škola maličká a má kolem 160 studentů).

Dále mi Sarah zaslala seznam výletů, které bychom během roku měli jako rodina absolvovat J Takže pro ty, které to zajímá, tady přidávám seznam:
o   Sept – Chicago (tourist things) – 1 DAY
o   Oct – Mt. Rushmore nebo Washington DC – 4 DAYS
o   Nov – Springfield, IL (capital city) – weekend
o   Dec – Chicago (christmas shopping)
o   Jan/Feb – bowling party, snow skiing nebo něco takového drobného
o   March/Apr – Florida (Walt Disney World) – 10 DAYS

Opravdu jsem za svoji rodinu moc vděčná, protože nic lepšího jsem si přát nemohla. Ještě by vás mohlo zaujmout, že budu pravidelně navštěvovat kostel v Rockfordu. Prý jsou moderní Křesťani a většina studentů, které měli si to užívala (měli už 12 studentů na celý rok).  Když jsem se dívala na budovu kostela byla to moderní prosklená budova…prostě Amerika :D
A to by asi mohlo být vše k podstatnému. J Jako další článek bych chtěla napsat pár typů o tom, co dělat, když získáte rodinu. (jestli jim napsat, co třeba apod. J)
Dále bych chtěla upozornit na změnu adresy blogu na evain-Illinois. American life mi přišel otřepaný, tak jsem chtěla něco, co se jen tak nenajde a jde to přímo na mě J

Adios Amigos,
Eva


P.S. Moje agentura mi ještě o rodině nenapsala…a já už mám pocit, že bych měla každou chvíli letět. (Odlítám na začátku srpna J)

3 komentáře:

  1. A já si říkala, že se mi článek neukázal na Bloggeru. Ještěže jsi mi dala vědět.
    Sdílím s Tebou Tvou radost a strašně moc Ti to přeju ♥. Musí to pro Tebe být opravdu velké! Doufám, že s rodinkou bude neustále dobrá komunikace a začátkem srpna už budeš s nimi :).

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš ty se máš! :D To musí být skvělý pocit. Úplně jsem se do tebe vžila a raduju se tu taky :D
    Já ještě rodinu nemám, ale prosím prosím, přeju si, abych ji do května měla. :D

    Je super, že máš brášku. Já bych také chtěla mít v rodině nějakého sourozence-nejlépe stejně starého jako já, že :D
    Školu máš tedy opravdu maličkou. Já pořád všude čtu, jak jsou tam ty školy obrovské, i nám to říkala paní z agentury, a ty máš takovou maličkou. Tak to máš ale dobrý, bude to nejspíš taková rodiná škola :D
    Tyjo to je taky skvělé, že ti napsala i výlety na celý rok! :) Vypadá to, že budeš mít fakt skvělou rodinu. Doufám, že ji budu mít taky takhle super :D

    Jinak, určitě pak napiš, jaké sporty, předměty sis vybrala, hodně mě to zajímá! :)
    A článek o tom, jestli se rodině ozvat a tak, také určitě napiš! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé tak Chicago a Floridu ti strašně moc závidím! Nesbalíš si mě do kufru? O:)
    Přeji ti spoustu skvělých zážitků! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat

Eva K. in USA

Eva K. in USA

Stránky