pátek 5. srpna 2016

Host family

Jak už jsem psala v předchozím článku, dorazila jsem již do USA, Illinois. Na začátek bych to shrnula asi takhle, NIC LEPŠÍHO JSEM SI NEMOHLA ANI PŘEDSTAVIT! První den a půl tu por mě proběhl naprosto neskutečně a jsem plná optimismu.
Asi bych začala se shledáním s mojí hostitelskou rodinou. Na letišti mě vyzvedla neskutečně milá a vtipná paní a její šestiletý syn plus ještě dvě dcery Sarah kamarádky. Jedna začíná chodit jako freshman na střední, druhá mladší. Objetí, smích....bylo to moc milé. Po cestě domů jsme se stavili v prvním Mc Donaladu tady pro nějaký pití a jídlo. Já si nedala nic, ale nakonec jsem Sarah snědla její chucket nuggets :D Bylo to super, celou cestu domů jsme si všichni povídali a pohodička!
Doma na nás čekala další návštěva v podobě další hostitelské mamky (Tammy, budu o ní asi ještě mluvit)  z vesničky a její šestileté dcery (Mallory), která mě na konci návštěvy nazvala její sestrou :D Což všechny pobavilo, už jsme i domluvené, že si budeme hrát s Barbie :D Jupííííí!!!! <3
K  večeru, když jsme byli samy jsme se celá rodinka koupali v mega bazénu a výřivce...bože! Je to naprosto dokonalý! K večeři jsme si dělali Tacos a pak znovu do bazénu s Hunterem. Rodiče relaxovali ve výřivce.
Asi kolem deváté jsme se přesunuli do obýváku k televizi, kde jsme sledovali Baseball a pak něco jako vodní X-factor. Hunter si u toho stavěl Star wars Lego, co jsem mu přivezla a Sarah napsala status na facebook, kde mi pak začalo psát milion lidí Welcome Eva. Bylo to moc milé. Nakonec mi Sarah řekla wow, jsi tu populární, máš už čí lajků....dnes ráno prý, že jsem celebrita, že už je jich přes 100 :D
Takže pocity z mojí hostitelské rodiny jsou naprosto perfektní. Jsou vtipní, milý a připadám si už po jednom dni jako doma. Dům je obrovský a typicky amrický, máme i takový ten suterén s kulečníkem, fotbálkem, pinpongem :D Nemohla jsem si nic lepšího přát!!! Ty 3-4 roky čekání s opravdu vyplatili!
Jinak dnes možná potkám prarodiče ze strany hostitelského táty (Ralph) a mluvili jsme taky i škole. :) Zítra budu mít tady u nás Evas Welcome Party, kdy by měli přijít lidi ze školy....haha, výhoda vesnice! :) A v neděli potkám všechny děti, což znamená dalších 5 členů rodiny! :)

Pro ostatní studenty přeji šťastný let a ať vám to vyjde tak krásně jako mně! Ozvu se nejspíš po neděli, kdy budu mít všechno to první seznamování za sebou :)

-EVA

Žádné komentáře:

Okomentovat

Eva K. in USA

Eva K. in USA

Stránky