pondělí 8. srpna 2016

Škola & budoucí články

Hello!
Už je to měsíc, co jsem se neozvala. Šílenost! Už jsem tu víc jak měsíc, čas tu letí šíleně rychle a proto všem současným i budoucím výměným studentům vzkazuji: Žijte každým momentem a užívejte si, jak se dá! 
Budu se snažit psát častěji, ale abyh byla upřímná...jde to tu stěží, jelikož se kolem mě stále něco děje. Domu chodím kolem půlnoci, jeikož jsem s kamarády a nebo pryč s rodinkou. Je to vážně perfektní, nikdy jsem neměla tak nabitý program. 
Čím bych asi začala v tomto článku je škola. Další chci soustředit na kamarády a vztahy celkově. Další bude takový deník, jak to chodí a něco o dnešním dni (chysám se na Americkou svatbu <3) a další o nemoci, kteoru právě prodělávám a jak se chovat, když tady v USA onemocníte. Mám toho v plánu mnoho, snad to nějak zvládnu :)
Takže ŠKOLA:
Nebudu vám lhát...je to easy, alespoň většinu času, dokud nemám hodinu španělštiny či US History 3. Já hodiny zvládám v pohodě, většinou chápu, co se po mně žádá a když ne, rozhodně se neostýchejte zeptat spolužáků či učitele. Všichni jsou moc milí a nápomocní. Druhá věc jsou úkoly....těch je tu bohužel přehnaně moc. Řekla bych, že úkoly jsou obtížnější než celý průběh hodin. Je jich příliš moc a zaberou sakra hodně času. Já je většinou ani neudělám všechny....naštěstí to učitelé chápou a dávají mi více času bez ztráty kreditu. Známky se mi tu porzatím pohybují mezi A a B :) (1,2). 
A pak tu máme testy...zatím jsem psala jen ze Španělštiny (to je skoro každý den, během této hodiny jsem dost ztracená :D)  Ale neskutečně starý učitel Mr. Salley je napohodu, fakt vtipný dědula. 
Jinak jak porbíhá běžný školní den. Den máte rozdělený do dvou částí, první 4 hod oběh další 4 hod. Škola začíná v 8:15 a končí v 15:10. Přestávky během hodin jsou 3 min, takže běžet do skříňky a poprat se zámkem a následně běžet do třídy. Na toaletu tu zkrátka moc času není :D A během hodin vás pustí jen velmi výjmečně nebo vás to stojí kredit (známku) :D Pravidla školy jsou dost přísná, ale dá se to zvládnout a i přes to, že je to tak přísné....to celé půspbí víc uvolněně. Což možná nedává úplně smysl, ale je to tak. Děti jsou většinou přátelské, akorát dost pomlouvají a učitelé jsou perfektní, rozhodně se před nimi neklepete nervozitou! Tak jsem to měla trošku v ČR na mém gymplu. 
Mojí oblíbenou hodinou se stalo Art (Úmění), kde se učíme o různých stylech a principech, píšeme i testy a pak máme samozřejmě projekty. Je to vážně parádní hodina. A jako druhý předmět Yearbook (Ročenka), pracujeme zde na školní ročence a musím říct, že tenhle předmět je makačka i když to pro nás Čechy zní jako ulejvárna. Nejvíce úkolů mám v tomto předmětu. Pracujeme zde na fotografii, psaní a designu...prostě se z vás z ničeho nic stane novinář. Je to dokonalá hodina.
Můj rozvrh tedy je: Spanish, Art, English II, Yearbook, Lunch, Geography, U.S. History III, Gym, Study Hall

Pro dnešek to bude vše. Doufám, že si brzy najdu čas na další článek a přidám  nějaké fotky. Zítra (neděle) se chystám do Chicaga s ostatními exchange studenty, tak to se snad dokopu a zpracuji video :)

-EVA

Žádné komentáře:

Okomentovat

Eva K. in USA

Eva K. in USA

Stránky