pondělí 8. srpna 2016

Rodina a přátelé - první dny v USA

Je ráno 8.8. a mně začíná 5. den tady v USA. Za poslední dny se toho událo mnoho a bylo to velmi intenzivní. Jsem za všecno opravdu moc vděčná a šťastná. Děkuji všem za podporu a pomoc s tímto Americkým snem. Moc děkuji! <3

Začla bych pátkem, co byl první celý den tady. Odpoledne jsme se jen tak flákali, já psala na blog, byla u nás Faith a Bell (což jsou dvě holčiny, co mě vyzvedli na letišti....jsou zvláštní, ale o tom jindy) a porstě pohodové dopoledne. Odpoledne se opět ukázala Mallory s Tammy a Mallory si přitáhla Barbie. Nejdřív jsme se všichni koupali a pak, že segra pojď si hrát s Barbie. Což neskutečně vytočilo Huntera s tím, že já jsem jeho sestra ne Mallory a většinu času bych měla trávit s ním. Nakonec jsem si asi 45 min hrála s Mallory s Barbie. Což byla docela sranda po x letech bez nich! :D Miluju Barbie!
Kolem 5 přijeli prarodiče, tedy rodiče Ralpha a s nimi jsme se vydali do místní Kirkland family restaurant na večeři. Byl pátek a to mají vždy plno, jelikož dělají nejlepší rybu v okolí (fakt že jo)! Takže jsme asi 15 min museli čekat před menší restaurací, kde se všichni znali a objímali, povídali si přes stoly. Jsou tam takové ty boxy na sezení jako v amerických filmech. Prostě Amerika jak má být. Po večeři jsme se vrátili domů, kde jsme si ještě s Hunterem hráli na zahradě a pak si pustili na DVD (miluju) nejnovější Star wars, což byla pecka! <3 Dospělí hráli karty. 

V sobotu jsme se Sarah plánovali párty, abych poznala pár lidí ze školy. Opravdu jsem se bála, že nikdo nejpřijde, ale nakonec tu bylo asi 6 lidí ze školy. Ke konci večera nás zbylo 5. Plánovali jsme grilovat hambáče, takže jsme museli se Sarah ještě nakoupit. Opravdu mají větší balení všeho! Mně normálně přišlo, že i tu zeleninu a ovoce mají nějaký větší a lepší :D Jediný, na co bych si postěžovala jsou košíky, který nemají tak uvolněný kolečka jako mají naše, takže se špatně řídí. Po nákupu Sarah začala připravovat baby mrkvičky, avokáda, maso do burgeru a jen už jsme čekali, kdo se ukáže. Jako první přišli takový dva stydliví kluci, dvojčata Jack a Josh. Ale byli moc milí. Pak Hannah, s kterou jsme byla v kontaktu už z ČR...ale ta mě zklamala a vím, že kamarádky fakt nebudeme. Je to ten typ člověka, co pořád mluví jen o sobě a pomlouvá ostatní, shodla jsem se na tom i se Sarah a Ralphem. Takže nic, i odešla dřív a pak jsme viděli její My Story s jinýma kámošema... :D Pak jeden hispánský klučina Kevin (obézní) ale fajn! Později přišla ještě jedna dívčina Lluvia, která bude senior jako já a asi kandidovat na kapitánku soccerového družstva. Je boží, když jsme se loučili řekla, že budeme určitě skvělý kamarádky! :) A pak moje láska Haley, s kterou jsme si nejprve psali přes fb a pak se potkali na párty. Už teď jí zbožňuju, taky hraje soccer. A dneska (pondělí) se sejdeme a budeme společně hlídat dva kluky, což je její práce. :D 
Všichni až na Hannah byli opravdu super a jsem vděčná, že je Sarah pozvala! :)
Haley

Co mě překvapilo bylo, že jsem osobně já pozvala výměnýho studenta z Německa, který je tyú už dýl a hraje americký fotbal. No...odepsal mi až v noci, že neví. Já tedy, že je pozdě a co dělal. Tak mi vrazil do xichtu, že byl s kamarádama a že sem s nima nemohl přijít, že byli tam a tam a porstě všechno lepší, než nějaká trapná párty. Pak, že je rád, že už mám nějaký kamarády, haha, že on už má celý město. No a nakonec už mi ani neodepsal na zprávu a zničeho nic napsal Good night! Jsem pořád vytočená....hulvát jeden! 

O neděli napíšu zvlášť, už tak je to super dlouhý!

-EVA

5 komentářů:

  1. Zajímalo by mě, co je zvláštního na těch dvou holčinách :)) Snad o tom později něco napíšeš. :) Jinak to vypadá, že si to tam užíváš, což je super. Hrozně moc ti to přeju. :)
    To s Hannah mě mrzí, ale je fajn, že si to poznala takhle brzo... jen si tak řikám, jestli si to samé, co si myslíš o ní nemyslíš i o mně, i když my dvě nejsme jakože kamarádky tak jako normálně-doufám, že víš, jak to myslím :D.
    Na toho němce se vykašli-zrovna nedávno, když jsem se loučila s mojí "tetou" (ve skutečnosti sousedka) mi řikala, ať si s němci nic nezačínám, že to jsou ty nejvíc arogantní děti a tak :D Nechci je házet všechny do jednoho pytle, ale zrovna u toho tvého to tak vyšlo. :D

    Jinak jsem se ještě chtěla zeptat, jestli je s angličtinou všechno v pohodě? :) :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tady pořád perfektní! :) Jsem tu přesně týden a musm přiznat, že až na jednu slabou chvilku je to vážně bezva! :)
      Jojo, vím, jak to myslíš a ne nemyslím, bych tě potřebovala potkat v reálném světě, ne přes facebook.. :D Hannah je prostě chyba, kterou jsem přijala napohodu! :)
      No zatím jsem ho nepotkala ve skutečnosti, ale jeden kluk mě přidal do skupiny jeho party, kde je teda i Němec :D Tak se uvidí, jestli s nima někdy půjdu ven....

      S angličtinou bojuju, nebudu lhát. Ale dá se to :)
      -

      Vymazat
  2. Skvěle si to užíváš. Jen tak dál! Hodně štěstí při prvním dnu školy. Těším se na článek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. joj skoda ze nemam tolko casu na pozeranie a pisanie clankov blogov ale uzivaj si to tam poriadne :D super fotečky dufam ze z prijazdu z norska budem vsetko stihat :D heh

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem taky dřív chtěla odjet dělat au pair do Ameriky, abych ji poznala, ale rodiče mě nechtěli pustit, což mě teda nejdřív hodně mrzelo, ale pak jsem byla ráda. Kdo ví, jak by to pak všechno dopadlo... V USA jsem byla i tak, sice jen na 3 týdny, ale na navštívení těch top míst to stačilo :-) .

    OdpovědětVymazat

Eva K. in USA

Eva K. in USA

Stránky