čtvrtek 28. dubna 2016

Letenky, plány, rodina, nervozita....

Hello!

mean girls, lindsay lohan, and movie image
Takže asi tak.... :DDD
Po dlouhé době přicházím s novým článkem a mám toho na mysli opravdu mnoho! Ani nevím, kde bych začala. Tak snad možná pro jistotu pozitivně a to ohledně letenek.

Včera jsem odeslala e-mail s konečnými daty příletu do USA a odletu z USA. Takže ČR opouštím 6. srpna 2016 a USA opustím 8. července 2017. Jak už jsem možná psala, škola mi začíná 17. srpna a končí posledního května. Proč tam tedy budu až do července? 
Má česká rodinka by za mnou v půli června měla přijet a na pár týdnu bychom si udělali takový family road trip po USA. Nejspíš si půjčíme obytné auto, nebo tak. Jsem z toho opravdu nadšená a doufám, že nám to vyjde! Také jsem byla překvapena, když mi pár studentů v šoku napsalo, že nechápou, jak to, že si datum odletů mohu zvolit sama. Myslela jsem, že to tak má každý...Takže jsem v závěru za mou agenturu Study line velmi vděčná s spokojená. Teď už jen čekám, až mi agentura napíše, že mám letenku a půjdou se zařizovat víza. :)



Od 15. března mám tedy rodinu. A pořád jsem stejně nadšená! Jsem pravidelně v kontaktu s mou host mum Sarah a je opravdu neskutečně milá. 
Ve škole mi doporučili, abych se spojila s exchange studenty, kteří byli v této rodině a chodili na mou high school, tak mi Sarah poslala seznam a mohla jsem napsat komu jsem chtěla. Proto jsem napsala nynější studentce z Francie a studentce z roku 2014/2015 z Brazílie. A upřímně? Asi jsem to neměla dělat. 
Jediné, co bylo od nich pozitivní: sporty jsou super, učitelé a škola taky, rodina super (prý je malý Hunter otravný, ale sakra je to malý kluk, co Flavia (Brazilka) čekala? :D Navíc, teď už je o 2 roky starší, takže toho se nebojím. Zato o host tátovi nejdřív napsala, že je mean :DDD Nakonec se opravila a jen napsala, že je někdy nepříjemný a pořád s ní zůstával doma. Což mi taky nevadí protože za 1. je to chlap a toho doma taky máme (mám tě ráda tati :* ) 2. je s námi pořád doma :D )
Takže na rodinu se stále těším! :)) Hlavně tedy na host mum... a Huntera, protože prý se na mě taky těší :D

Věc které se nejvíce bojím: Obě holky mi nezávisle napsaly, že byly strašně zklamané americkými teenagery. Prý jsou oproti nám dost zaostalý a dokážou být poměrně zlý. A tím, že je to malá škola (cca 160 studentů), všichni drbou o všech. Obě mi doporučili, abych se bavila hlavně s exchange studenty, ironie je, že na mé škole bude jen jeden....kluk z Německa, který si mě ani nechce přidat na fb :DDD No nevadí, myslím, že se zapojím do americké společnosti, ať se jim to líbí nebo ne :D Navíc Sarah mi řekla, že v mé oblasti je hodně exchange studentů a budu s nimi trávit hodně volného času. Takže snad bude všechno v pořádku. Navíc, přes instagram jsem se velkou náhodou seznámila s jednou Američankou (Hannah) a byla ke mně milá, je z mé high school. Prý spolu vyrazíme na shopping apod. Tak snad to nebude tak děsný :) 

Příští článek bude speciální o ostatních exchange studentech. :)

Have a nice day!
-Eva

4 komentáře:

  1. Koněčně další článek, už sem se nemohla dočkat! :D Já odletám 10.8. s tím, že mi škola začíná 22.8.. Přílet ještě nemám, zatím tam mám datum někdy v únoru 2017, přičemž se to samozřejmě přesune na nevím kdy :D. Ale jinak odlet jsem si také mohla vybrat sama :), jsem myslela, že to můžou všichni, ale tak asi ne :D.
    Já už letenku mám. Jedu z Prahy do Amsterdamu a odtum rovnou do Houstnu, kde si mě vyzvedne host family. Doufám, že v Amsterdamu ani nikde jinde nebudou žádný problémy. Pak mi určitě napiš, jak poletíš ty. :)

    Já mám rodinu od 1. dubna a nadšená jsem taky pořád. Myslím, že budu nadšená už nafurt :D S rodinkou jsem také v kontaktu, je to fakt super, také se mi zdají hrozně v pohodě. Vlastně mám podobné složení rodiny jako ty.
    Mám samozřejmě také mamku a taťku a pak mám taky brášku, akorát 4 a půl letýho :D
    Už mi moje host mum řikala, jak je hrozně společenský, že má hrozně moc rád nový lidi a lidi celkově. Tak ať se prý přiravím na to, že bude furt se mnou, a že mi bude furt klepat na dveře pokoje :D Haha, takže nejspíš, kdyby rodina už předtím také někoho hostila, tak by taky všichni řikali, že je travný. Ale přece jenom, jak u tebe, tak u mě, pořád to jsou malý kluci. :)

    No, moje rodina ještě nikoho nehostila, takže se vlastně nemám z té oblasti s nikým moc kontaktovat :/
    Ale jak to vidím u tebe, možná, že je to i dobře :D
    Každopádně bych ty holky nebrala zas tolik vážně, určitě to tam bude dobrý! :) Myslím, že i s těmi studenty to bude v pohodě, zdáš se být jako sympatická holka, takže určitě budeš mít spoustu dobrách kamarádů! :)
    Určitě to děsný vůbec nebude! :)

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, super článek, tak to budu tvůj blog ráda sledovat, tohle téma mě moc zajímá :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný článek. Rozhodně mě to docela láká někam na rok jet. Určitě né studovat, přece jen příští rok maturuji. Asi si zjistím, jak to je s námi se staršími :D Vypadá to totiž jako úžasná zkušenost! A tvá rodina vypadá podle popisu moc fajn. Holky bych nebrala moc vážně, přece jen jsou také z jiné země a jsou zvyklé na jiné věci než ty. :)
    Rozhodně neztrať to nadšení! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj chci se zeptaj jestli jsi musela dělat nějáké testy a pokud jo o čem.

    Díky, Sára

    OdpovědětVymazat

Eva K. in USA

Eva K. in USA

Stránky