čtvrtek 17. září 2015

Vítejte!

Ahoj všichni,
vítám Vás na nově založeném blogu, který se bude týkat mého nastávajícího roku v USA. Do Ameriky se chytám na školní rok 2016/2017 (odletět bych měla během letních prázdnin). Celých devět měsíců budu bydlet v dobrovolnické hostitelské rodině a navštěvovat klasickou americkou high school. Do školy budu chodit normálně s americkými studenty. 
Pro tento program jsem se rozhodla někdy mezi koncem 8. třídy a počátkem 9. na základní škole. A tohoto snu se držím do teď (právě jsem v druháku na gymnáziu). Na nápad odjet sama na rok někam do zahraničí přišla moje mamka u nedělního oběda. Vsadím se, že sama nečekala, jak moc mě to chytne a vydržím si za tím stát tak dlouho. Samotnou mě to překvapuje.
A teď v září roku 2015 se konečně věci začínají hýbat! Doufám, že mými budoucími články nabudím spoustu studentů České a Slovenské republiky. Ať už se bude jednat o budoucí exchange studenty jako jsem já nebo náhodné zbloudilce, které tato celoživotní výzva okouzlí stejně jako mě. 
be a foreign exchange student:

-Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat

Eva K. in USA

Eva K. in USA

Stránky