čtvrtek 4. února 2016

Přihláška (3. část)

Hello,
calm, exchange student, and family image
tak jsem se konečně dočkala. Sice ne rodiny, ale uzavření přihlášky už je 99%. Na můj vkus to trvalo docela dlouho. Když jsem se ptala kolem sebe, tak to většinou nebylo na tak dlouhé řešení. Nevím, kde je chyba...ale na tom stejně spíše nezáleží. :)

Celou dobu nás poměrně doprovázeli nepříjemnosti, takže doufám, že už se celá situace konečně přetočí na dobrou stranu. Jednou nás zklamala technika a náš e-mail byl 14 dní ve spamu a nic se neřešilo, pak jsme se dozvěděli, že je vlastně povinné všechno, co přihláška obsahuje a ještě teď mě čeká obíhání doktorů a injekcí a do třetice americká agentura změnila doménu online přihlášek, takže to trvalo i tam. 
Snad v úterý (2.2. 2016) jsem to už nebyla schopná vydržet a napsala na českou stranu agentury Studyline, jak to tedy vypadá. Byla jsem hodně nervozní, ale naštěstí mi napsali, že už je vše oficiální a snaží se mě umístit (což může trvat až do srpna...skvělé O.o). Jen čekáme 1-2 týdny na oficiální
potvrzení z Ameriky, kde bude ještě nějaké doplnění např. dalšího očkování, chybějících dokumentů či drobných změn jako jsou fotky. Upřímně, nemůžu se dočkat, až tohle skončí...je to asi opravdu nejhorší předodletová část programu.
Hlavním pravidlem je zůstat v klidu a jakmile vám něco nebude jasné, ptejte se, otravujte agenturu, zaspamujte je mailama...je to váš rok a jak si ho uděláte, takový ho budete mít. A myslím, že přihláška udává velký směr, takže se opravdu nebojte a všechno si zjistěte v čas. Mně se to zatím opravdu vyplácí a vyřešilo to vlastně všechny problémy :D Myslím, že česká strana agentury si opravdu oddychne až mě pošlou za oceán a nechám je v klidu :DD 

Tak dnes je to asi prozatím vše a hádám, že další článek bude během toho příšerně mučícího čekání na rodinu nebo až článek o tom, že rodinu konečně mám (pokud jestli.... :DDDD) 

Adios Amigos!
-Eva

3 komentáře:

  1. Teda doufám, že už máš všechny nepříjemnosti za sebou, a že teď už vše půjde jako po másle! :D
    Já možná taky pojedu do Ameriky, studovat, na rok... ale fakt je to jen možná, protože šance, že to vyjde je fakt malá. Ale doufám, že to vyjde. :D A tobě ještě jednou přeju, ať ti to všechno také vyjde. :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee děkuju :) Tak to je paráda, budu držet palečky. Protože i když tam ještě nejsem a nemám ani rodinu jsem nesmírně šťastná, že mě to čeká. Našla jsem si kamarádku (ona si spíš našla mě), která je teď ve stejné situaci a jsem za ní nesmírně vděčná. Opravdu jsou to silná pouta, co se ohledně tohot programu vytvoří a přeju ti, aby ti to vyšlo. I malá šance je šance :)

      Vymazat
    2. Nemáš zač! :) A představ si, že teda do té Ameriky také pojedu! :D Nakonec úplně jinak než jsem měla v plánu, ale pojedu. Momentálně vyplňuji přihlášku, píšu dopis a tak, takže se mi tvé články skvěle hodí. :)
      A tobě přeji, ať ti najdou rodinu, co nejdříve! :)
      A snad se nám obou v Americe bude líbit. :3
      DENYII

      Vymazat

Eva K. in USA

Eva K. in USA

Stránky